top of page
svarec.jpg
Hledáme Administrátora zakázek

Chcete být součástí světa, kde se design setkává s kvalitou a inovací? Máte vášeň pro krásné věci a
obchodní talent, který dokáže nadchnout zákazníky? Připojte se k našemu dynamickému týmu a
pomozte nám proměnit myšlenky o designovém nábytku v realitu! Naše vášeň pro kvalitu a inovace
nám umožňuje poskytovat našim klientům řešení, která mění jejich vizi na úspěch.

Pro kvalitní řízení projektů a tím i rozvoj obchodních příležitostí našeho holdingu hledáme nové
kolegyně/kolegy s velmi dobrou schopností plánovat a organizovat potřebné zdroje k dosažení toho
nejlepšího výsledku práce. Všechny projekty jsou kreativní a technické povahy, a proto je tato pozice
vhodná pro ty, kteří rádi kreativně tvoří, jsou systematičtí, nebojí se plánování a organizování a mají
technický základ/technické znalosti.

Jako samozřejmost předpokládáme osobní odpovědnost, etické chování, vysokou pracovní morálku a
schopnost podporovat kvalitní vztahy uvnitř společnosti. Předpokladem každého kandidáta jsou také
standardní požadavky dnešní doby: znalost práce na PC, řidičský průkaz… atd.


Kdo jsme:

Jsme přední výrobce designového nábytku, který spojuje estetiku s funkčností. Naše produkty najdete v předních prodejnách a interiérech po celé Evropě. Přinášíme nové trendy do světa designu. Nabízíme kvalitu, kompletní servis a profesionální přístup. Cílíme na nejvýznamnější značky v oboru.

Co nabízíme:

  • Kreativní prostředí, kde můžete uplatnit svou vizi a obchodní strategie.

  • Možnost pracovat s unikátními designovými kousky, které zaujmou a inspirují.

  • Profesionální růst v týmu, který se nebojí nových výzev.

  • Atraktivní finanční ohodnocení a bonusy za úspěšné projekty. 

  • Možnost profesního růstu a osobního rozvoje.

  • Práci v inspirativním a přátelském prostředí s týmem, který jde za stejným cílem.

  • Nadstandardní dovolenou.

Co očekáváme:

  • Zkušenosti s řízením projektů od A-Z nejen ve výrobě.

  • Vynikající komunikační dovednosti a kreativní přístup k řešení problémů.

  • Vytrvalost, adaptabilitu, chuť učit se pořád něco nového, cílevědomost - a hlavně rádi

  • přivítáme člověka, který s námi bude usilovat o společnou synergii v týmu.

  • Orientaci na výsledek. Samostatnost, organizační schopnosti a tah na branku.

  • Znalost anglického / německého jazyka na komunikativní úrovni je výhodou ne podmínkou.

  • Znalost práce na PC s běžnými programy a chuť učit se něco dál (MS office, outlook,... zbytek Vás naučíme).

 Jaké budou Vaše úkoly:

  • Kompletní řízení projektů – od zadání, přes výrobu až po předání klientovi a získání zpětné vazby. 

  • Koordinace a řízení jednotlivých projektových částí a aktivit.

  • Předávání podkladů k fakturaci a řešení platební morálky klienta.

  • Práce na zajímavých zakázkách v oblasti designu a vybavení prodejen.

  • Prevence a řešení problémů a krizových situací.

Pokud jste junior s chutí se učit, dejte o sobě vědět – dáme vám příležitost!

Pokud máte chuť pracovat v inspirujícím a dynamickém prostředí a pomáhat nám vytvářet krásné prostory, neváhejte a zašlete nám svůj životopis spolu s motivačním dopisem.

Těšíme se na vás!

Připojte se k nám a staňte se součástí našeho příběhu!

Každého ze zájemců předem žádáme, aby se velmi podrobně seznámil s činností společnosti i s jejím výrobním programem na www.unibon.cz, kde zcela jistě získá lepší přehled o tom, čím se společnost zabývá. Podmínky ohodnocení a spolupráce budou předmětem osobního pohovoru. 

V případě zájmu zašlete Váš životopis spolu s motivačním dopisem na email

Nebo nás kontaktujte na telefonním čísle

Těšíme se na vás.
UNiBON HR tým - Lenka Venturová a Zuzana Kyznarová

bottom of page